tiistai 20. joulukuuta 2011

Kohta on joululoma

Vihdoin sain sit joululahja ostokset hoidettua tai no siskolle ja yhelle kaverille pitäis vielä ostaa mut muuten. Mukaan lähti myös söpö punane pikku radio meiän uuden kodin keittiöön. Oon haaveillu tosta radiosta tosi pitkään ja päätin sit et jos niitä on vielä ni ostan sen. Väri valinta ei ollu ihan helppo mut päädyin sit punaseen joka loppujen lopuks oliki se paras ;)

Huomenna alkaa sit loma. Luokan kaa mennää aamul stadiin kattelee jouluvaloi, ryhmänohjaajan joku loistava älynväläys taas? No mut pikkujuttu se on ja jaksan sen voimal ku tiiän et sit alkaa joululomaa :) Oon kyl perjantain, lauantain ja ens viikol pari vuoroo töissä mut jää mulle onneks niitä lomapäiviäkin, pakko meinaan pakata viimesiä tavaroita et pääsen sitten muuttamaan heti ku mahollista :) Mut nyt nukkumaan, öitä :)



Kuvat: weheartit

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti