Huomenna alkaa sit loma. Luokan kaa mennää aamul stadiin kattelee jouluvaloi, ryhmänohjaajan joku loistava älynväläys taas? No mut pikkujuttu se on ja jaksan sen voimal ku tiiän et sit alkaa joululomaa :) Oon kyl perjantain, lauantain ja ens viikol pari vuoroo töissä mut jää mulle onneks niitä lomapäiviäkin, pakko meinaan pakata viimesiä tavaroita et pääsen sitten muuttamaan heti ku mahollista :) Mut nyt nukkumaan, öitä :)
![]() |
| Kuvat: weheartit |



Ei kommentteja:
Lähetä kommentti