tiistai 6. joulukuuta 2011

Bling bling

Tykkään että joissain tavaroissa/esineissä on vähän bling blingii. Glitteri tuo tavaraan ihan uudenlaisen ulkonäön ja se tekee siit oikeestaan aika mageen! Monille tulee glitteristä mieleen pelkästään bileet ja joo pääosinhan bileissä käytetään bling blingiä, sillähän saa paljon näyttävyyttä ja se on kyl kivan näkönenki joissain vaatteissa. Jos miettii et oon muuten vaik mustat vaatteet mut sit laukku/panta/kengät on glitterii ni se ei ookaa enään niin "tylsä". Mun mielestä kans joku esim. kännykän tai ipodin takakuori jossa on glitterii on tosi cool!

Kuvat: weheartit

Rupesin tässä just miettimään että mul ei itellä oo kauheesti mitään bling blingiä oikeestaan, enkä ees tiiä miks :D  Kuhan tästä kerkeen kaupungilla käymään niin vois yrittää kattoo jotain kivaa pientä kiiltoo vaatekokonaisuuksiin. Ainaki ellokselta on tulossa yks paita jossa on glitterii, can't wait ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti