Aamupäivällä sain kuulla ilouutisia..arvatkaapa mitä? ME SAATIIN KÄMPPÄÄÄÄ!!!! Se on just se jota käytiin perjantaina kattomassa ja vaikka tiesin jotenki sisäisesti et se on salee meiän ni nyt se sit oikeesti on. Oon vieläki ihan shokissa jotenki, ei sitä sisäistä et kuukauden päästä sitä asuu omassa kodissa. Ihanaaa vapaaauuss kutsuuu! Mennään kohta mun toisen kaverin kanssa metsästää mulle banaanilaatikoita et voin ruveta jo pakkaamaan ;D Muuttonhan on tosiaan se 3,5vko mut mul on niin hirveesti krääsää et pakko ruveta hyvis ajoin purkaa tota jätelavaa tuolta :D
Uuden kämpän myötä tuli kauhee sisustus into (tietenki) ja oon koko päivän pohtinu et miten sit sisustetaa se meidän kämppä ja mitä puuttuu jne. Tässä vähän kollaasi muodossa kuvia mistä hain inspistä :)
Yllä vielä pohjapiirros meiän kämpästä (paintilla väsäsin tällasen, ei oo sit kyllä mittasuhteet yhtää kohillaan, havainnekuva vaa :D )
Haluun et sisustus on moderni mut samalla kotoisa, toivottavasti kaveriki on samaa mieltä, täällä vaa itekseni päätän kaikki :D On se jännää miten onnelliseks tällanenki uutinen tekee ihmisen :)


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti