Mun elämä painottuu aikalailla tällä hetkellä töihin, huonekalukauppoihin ja pakkaamiseen. Tiiättekö tunteen ku ei kertakaikkiaan aika tunnu riittävän yhtään mihinkään? Mä alotin pakkaamisen 3vko sitten mut silti loppujen lopuks mul on viel osa pakkaamatta ja tänään sain tietää et saadanki jo torstaina avaimet. Mul on kauhee stressi et saanko pakattuu kaikki nyt ajoissa ja mitä vielä tarttee uuteen kotiin. Kaiken huipuks just tähän väliin tulin sitten kipeeks, aina oikeeseen aikaan, huoh!
Ajattelin nyt siis että pidän tän viikon lomaa blogista ku mul ei vaan riitä aika nyt tähän ku on satamiljoonaa muuta asiaa mitä pitäis hoitaa, sorry :/ Pidän todennäkösesti ens viikon koulusta vapaata ku tätä hullunmyllyä ei nyt oikee joululomaks voi kutsua niin mulla on sitten paljon aikaa ja energiaa ku oon uudessa kodissa. Voisin esitellä teille myös meidän uutta kotia :) Hyvää uutta vuotta kaikille! :)Heipsis!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti