lauantai 10. joulukuuta 2011

Siivouspäivä

Eiliset pikkujoulut onnistu tosi  hyvin ja ei me sit jatkettu mihikää sieltä ni ei menny liian myöhään :D Tässä aamulla oon vähän käyny läpi noita mun miljoonia papereita. Jotenki helpottavaa et saa kaiken turhan heitettyy pois ennen ku muuttaa. Ku noita tavaroita käy läpi sielt löyty ihan ihme juttuja ja sit sitä miettii et miksköhän oon säästäny paperin jossa lukee tyylii moi?

Siivoilujen lomassa oon kuunnellu sit vähän joulumusaa. Vaikka en Justin Bieberistä muuten tykkää ni sen joulualbumilta on löytyny ihan hyviä versioita samoin Michael Bublén albumilta.







Tulee ihan joulufiilis näitä biisejä kuunnellessa mut eihä täs oo enää ku pari viikkoo ni on jouluaatto! Pieni panikki iski kans ku tajusin just etten oo ostanu viel yhtäkään joululahjaa :'D Onneks täs on aikaa vielä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti