Nonii nyt esittelen teille mitä mulle on tarttunu mukaan täs viime päivinä meidän kotiin liittyen. Maanantaina olin siis ikeassa, tiistaina ostin söpön radion ja eilen löyty vielä sellanen kiva kori :)
Ikea saldo siis lasinen kulho (esim. salaattiin), 4 alustaa ruokapöydälle, pannualusia, 6 lasia ja puulasta setti.
Kori löytyi etolasta ja söpö punanen radio clas ohlsonilta. Aika pikku juttuja mutta kivoja sisustus elementtejä kotiin :)






Ei kommentteja:
Lähetä kommentti