torstai 22. joulukuuta 2011

Ostoksia uuteen kotiin

Nonii nyt esittelen teille mitä mulle on tarttunu mukaan täs viime päivinä meidän kotiin liittyen. Maanantaina olin siis ikeassa, tiistaina ostin söpön radion ja eilen löyty vielä sellanen kiva kori :)




Ikea saldo siis lasinen kulho (esim. salaattiin), 4 alustaa ruokapöydälle, pannualusia, 6 lasia ja puulasta setti.






Kori löytyi etolasta ja söpö punanen radio clas ohlsonilta. Aika pikku juttuja mutta kivoja sisustus elementtejä kotiin :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti