Tulin just töistä ja oli kyllä niin hullunmyllyä koko 6h! Hirveesti ihmisiä liikkellä ostamassa huomisia tavaroita. Työpäivä ei ollu pitkä mut nyt on kyl sellanen olo ku olis ollu pidempääkin töissä. Huominen aamu pitäis vielä töissä jaksaa ja sit pääsenki joulunviettoon :)
Tää päivä meneeki varmaa aikalailla leipoessa ja siivotessa. Paria kaveria pitäis vielä käydä moikkaa mut onneks molemmat asuu ihan lähellä :) Palailen vielä illalla, ehkä en oo sillon enään näin jäinen ja mul olis ehkä jotain järkevääki sanottavaa :D
 |
| Kuvat: weheartit |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti