Jokin aikaa sitten tein postauksen siitä kuinka löysin
michael korsin tuotteet ja ohessa esittelin omia suosikkejani. Pari juttua siitä
listasta on jääny kaivertaa mun mieleen ja harkitsen nyt vakavasti niiden tilaamista! Ehdottomasti haluaisin kellon koska sellaista en omista oikeastaan.
Mk postauksessani oli michaelin yks toinen kello mutta löysin sitäki hienomman nimittäin Showstopper Glitz Chronograph rannekellon. Mielestäni kello on täydellinen ja vaikka tässä oonki jo reilun kuukauden asiaa pohtinu niin en ole vielä laittanut tilausta menemään.
En oikeen tiiä mitä vielä pähkäilen ku oon melkein varma että haluun tän kellon!? Ehkä vielä harkitsen, tosin tarttisin oikeen hyvän syyn et miks en tilais tätä kelloa!
Showstopperin lisäks mietintään jäi
Mk postauksesta kaulakoru ja siihen sopiva rannekoru jotka todennäkösesti sitten pääty samaan postipaukkaukseen showstopperin kanssa :) Katotaan minkä päivän päälle tämä tilaus osuu sitten, ehkä odotan kuitenki ensin että ellos pakkaus löytää tiensä kotiin :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti