![]() |
| Kuvat: weheartit |
perjantai 2. joulukuuta 2011
Perjantai
Tänää on ollu taas niin kiireinen päivä et on saanu juosta joka paikasta toiseen. Niin ja mulhan on vapaapäiväki kaikenlisäks, jotenki sitä aina onnistuu kasaamaan kaikki menot vapaapäivälle! Kävin mm. yhessä asuntonäyttelyssä kaverin kanssa ja se asunto oli just perfect! Ainahan sitä löytää huonojakin puolia kuten tässä esim. että siel oli toises huoneessa vihree tausta, sininen meri ja apina roikku jostai puunoksalta et siinä ku miettii kumpi haluu ottaa apina huoneen? Mut tässäkin tapauksessa todennäkösesti siellä saa maalata et asia on sillä ratkastu! Mä niin toivon et saadaan se, tykkäsin kyl tosi paljon :)
Myöhemmin illalla meen tosiaan sinne keikalle ja ennen sitä käyn varmaan kaverilla ja lähetään siitä sitten jatkamaan. Mä meen nyt tästä valmistautumaan, vieläki ihan hirvee vaatekriisi (as always) et voisin ehkä myllää vaatekaapin ympäri jos keksisin vaikka jotain (millon oon keksiny?). Hyvää viikonlopun alkua kaikille :)
Tunnisteet:
Vapaa-aika
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)



Ei kommentteja:
Lähetä kommentti