sunnuntai 11. joulukuuta 2011

Pikkujoulut vol 2

Pikkujoulut meni eilen hyvin. Aiemmin mietityt suunnitelmat kävi aikalailla toteen. Nähtiin kaverin kanssa kaupassa ja mentiin niille sit valmistaa tortilloja. Myöhemmin seuraan liitty vielä yks kaveri. Ilta kateltiin greyn anatomiaa, pelattiin shottirulettia ja rappakaljaa. Aamulla herättiin sitten siihen ku kaverin poikaystävä tuli kotiin ja toi meille kaikille aamiaiseks juustot mäkistä :D Eipä tarttenu sit enää siinä valmistaa erikseen aamupalaa. Kuvia mulla ei oo illast ku muutamia ja neki otettu kännykkä kameralla ku järkkäri jäi himaan ni laatu on taas niin bueno mut näkeepähän ainaki vähän meiän illan meininkiä :)






Sain tänää ekan joululahjan, en voi vieläkää käsittää et joulu on tosiaan 2viikon päästä. Mä veikkaan kyl et tää sää vaikuttaa aika paljon siihen ettei oo oikee joulufiilis, aika masentavaa et joulukuussa näyttää samalle ku lokakuussa. Jokatapauksessa kohtahan se joulu kuitenki on ja arvatkaa vaa avasinko ton lahjan jo. Mut se oli pakattu sen verran näkyvästi et ei siin ois ollu enää mitää jännitystä ku näin sen jo (hyvät perustelut eks jea!?). Sain siis leffalippu, rahaa ja pyyhkeen , käytännöllisiä juttuja mulle ainaki :) Mut mä taidan mennä nukkumaan, huomenna ois taas koulupäivä, öitä! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti