Tänää on jotenki ollu tosi vetelä olo. Koulussakaan ei oikee tuntunu olevan mitää tekemistä ni lähin sieltä sit pois ja matkalla ajattelin että sallin tälle päivälle yhen pakastepizzan koska en jaksa miettii mitä laittaisin ruoaks. Mietin tässä vaan et sit ku muuttaa pois kotoa niin meneeköhän tää syöminen tällaseks joka toinen päivä pizzaa ja joka toinen päivä mäkki safkaa :D No ainaki ruokii voi tehä etukäteen ni ei tartte sit muuta ku lämmittää.
Mun pitäis tänää taas jatkaa noitten kamojen kattomista läpi. Mul on nyt 5 laatikkoo taas lisää ja täl hetkel tuntuu vaan niin toivottomalta tää kamojen pakkaaminen, veikkaan et tää väsymys vaikuttaa. Nukuin viime yönä 4h et voi olla et voisin nukkuu päikkärit ni ehkä sit jaksais vähä paremmin. Onneks oon kuitenki tän pakkaamisen alottanu hyvis ajoin ni kerkeen käydä rauhas noit tavaroita läpi.
 |
| Kuvat: weheartit |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti