lauantai 10. joulukuuta 2011

Ilan suunnitelmat

Viikonlopun toiset pikkujoulut tiedossa ja ne on ihan pienellä kaveriporukalla. Sovittiin ettei tänä vuonna osteta lahjoja niin tää on sit se meiän joululahja tavallaan et vietetään pikkujouluja. Syödään ainaki tortilloja ja varmaa kokeillaan taas eri drinkkejä ;) Puhetta oli myös et katoittais greyn anatomiaa ku kaveri tilas netistä ihan tätä päivää varten :D Voi olla myös et pelataa rappakaljaa tai juomarulettii, joka tapauksessa odotan iltaa innolla :)



Kuvat: weheartit
Kaverin poikaystävä on tän viikonlopun laivalla niin tottakai me käytetään tilaisuutta hyväks ja hyökätään sinne tyttöjen iltaa viettämään :D Mukavaa lauantaita teilleki, mä lähen tästä nyt kaverin kotia kohti :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti