lauantai 17. joulukuuta 2011

Löpinää

Eilinen kämppäpalaveri meni hyvin ja vietettiin rentoo perjantai-iltaa. Saatiin puhuttuu monet asiat läpi ja mulleki tuli vähän helpottuneempi olo. Parista asiasta oon eri mieltä mutten viittiny eilen nostaa niistä sit hirveetä haloota koska ne liitty sellasiin asioihin joita ei oo lyöty lukkoon. Sitä kyllä ihmettelin että kaverini K oli sitä mieltä että hän ei muuta samaan aikaan ku mä koska edellisen kämpän vuokrasopimus on 13.1. saakka. Musta olis ollu kiva et koska muutetaan kämppiksiks niin muutettais semi samoihin aikoihin mut mä sit näköjää elelen reilun viikon yksin, ei kai siinä mitään.

Eiliset kuvat on aika hämäriä ja oikeestaan melkeen ainuut mitä sen illan aikana tuli räpsittyä mutta kaipa niistä selvää saa :)



Eli eilen ei tapahtunu mitään hirveen erikoista. Juotiin viiniä, kuunneltiin koneelta musaa, katottiin huonekaluja netistä ja löpistiin :D (siks myös kuvat ei oo mitään kauheen hääppösiä)

Tänään oon sit jatkanu mun pakkaus urakkaa vähän eteenpäin siivouspäivän ohessa. Kohta oon menossa tohon naapuriin kaverini V:n luokse käymään, sen kummempaa ei oo sit tänää tiedossa. Alla vielä pari kuvaa mun muuttourakasta. Heipsis! :)

Jätesäkit on viety jo pois ja noi tyhjät laatikot on suurin osa saatu jo täytettyy, huone on ehkä vähän siistimpi mitä tässä kuvassa :D (tosin en tiiä voiks se muuttohässäkän keskellä olla kauheen siisti?)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti