tiistai 20. joulukuuta 2011

Joulukonsertti

Olin sunnuntai illalla kuuntelemassa rajattoman joulukonserttia musiikkitalolla. Oon ollu pari kertaa aikasemminki kuuntelemassa rajatonta ja vaikka kuuntelenki tosi eri tyyppistä musiikkia ni jotenki noi rajattoman biisit ja sovitukset iskee muhun. Niillä on iha oma tyyli tehä musaa ja ne tekee just sitä mistä ite diggaa. Tuli sit samalla käytyy ekaa kertaa musiikkitalollaki, ei oikeen muuta jääny mielee ku et se tuntu kauheen sekavalta :D

Konsertin jälkeen jäi kyl kiva joulufiilis vaikka vieläkään ei voi käsittää että joulu on kohta ovella. Muutamia kuvia sain napsittua sieltä ylärivistä ja ohessa vähän konsertti tunnelmaa :)




Väliaika tarjoilut


Tuli ehkä taas vähän jouluun liittyvä postaus mut silt on ehkä vähän vaikee välttyä :) Eilen kävin ikeassa ja sieltä tarttukin pari kivaa juttua mukaan, laittelen niistä sitten myöhemmin kuvia tänne :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti