Miettikää et nyt on JO toinen adventti, ihan mielettömän nopeesti tää syksy on menny! Joo nythän on vasta ihan joulukuun alku mut mul ei oo vieläkään joulukalenteria, aika järkytys!? On mul joku aku ankan välistä revitty mini kalenteri mut en oo siitäkään avannu yhtäkään luukkua ja ajattelin että ehkä voisin hankkia ihan "kunnon" kalenterin. Näin kaupungilla sellasia kalentereita jossa on aina eri luukkujen kohalla pieniä tuotteita kuten meikki-,koru-, kauneudenhoitotuotteita..semmonen vois olla aika kiva ku en suklaatakaan syö (tiedän hullua, varsinki näin ennen joulua!).
![]() |
| Kuvat: weheartit |
Illalla oon vielä menossa kaverille istumaan iltaa, oon just sen tarpeessa nyt, oon vieläki aika poikki eilisestä duunipäivästä niin eiköhän se piristä (hope so!). Nyt täytyy kyl mennä laittaa itteni kuntoo tai koht tulee sen verran kiire et lähen pyjamas :D Heips!


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti