![]() |
| Kuva: weheartit |
perjantai 16. joulukuuta 2011
Ilta
Viikko on taas lopussa ja ihana ajatella et joululoma lähenee. Tää viikko on tullu nukuttuu niin huonosti et on vaan tosi helpottunu olo ku on perjantai. Illaks oon menossa kaverini K:n luokse jonka kanssa ollaan sitten parin viikon päästä muuttamassa kämppiksiks. Tarkotus olis sopia vähän kämppään liittyvistä asioista ja puhua ns. säännöistä. Tosin ei meille kyllä mitää sääntöi tuu mut jotain käytännönjuttuja lähinnä meinasin. On tosi helpottavaa vihdoin saada nääki sovittua ku ei me ollaa oikee täs kaiken hässäkän keskel keretty puhumaan kämppään liittyvistä seikoista.
Varmaan juodaan pari mut ei mitään sen kummempaa biletystä oo tiedossa, rentoa illanviettoa vaan. Ennen ku lähen pitäis vielä siivoo huone, täytyy hoitaa nopeesti pois alta et pääsen lähtee kohta puoliin. Hyvää viikonloppua! :)
Tunnisteet:
Vapaa-aika
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti