maanantai 12. joulukuuta 2011

Leipomishaaveita

Tykkään tosi paljon leipoo mut viime aikoina se on jääny aika vähille. Oon aina haaveillu et sit ku muutan omaan kotiin ni kokeilen jotain ihan hulluja kakkuja johon tulee tyylii joku 5 kerrosta ja iha överi koristeet. Sit ois mageet kans kokeilla kaikenlaisii eri cupcakeja. Veikkaan et sillon on enemmän innostustaki tehä kaikkee ku saa tehä rauhassa ja ehkä aikaaki on enemmän. Tässä vähän esimerkkejä mun leipomishaaveista :)







Kuvat: weheartit

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti