tiistai 20. joulukuuta 2011

4 yötä jouluun










Huii 4 yötä jouluun ja joulufiilis edelleen aikalailla kateissa. Oon aika myöhässä myös joululahjojen suhteen, en oo meinaa ostanu yhtäkään vielä :D Tänää ois sit tiedossa vähän joululahjojen shoppailua, toivottavasti keksin mitä ostan kelleki, ideoita on meinaa tasan se ZERO!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti