...joulu musiikki, joulu suklaa, tortut, riisipuuro, tunnelma, valot ja koristeet, lahjat (tietty!), piparit ja yhdessäolo. Siinä muutamia juttuja mitkä on mun mielestä parhaita asioita joulussa. On vaikee määritellä mikä on oikeesti se paras asia mut jotenki se odottaminen ja kaikki valmistelut ja etenki se et nauttii itse aattona on tosi tärkeitä. Huomenna ku herää onki jo sitten jouluaatto :)

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti