Eilen tosiaan olin luokan kaa kaupungilla ja oli itseasiassa yllättävän kivaa. Käytiin temperassa, hobbookissa ja primulan kahvilassa. Jäin sitten ite vielä kaupungille ostamaan parit lahjat ja löysinhän mä tietenki taas omaan kotiin muutaman kivan jutun :) Illalla kävin sitten vielä siskon kaa moikkaamassa isovanhempia ja laitettii niille kuusi pystyyn. Luulenpa että tänään koristellaan meiänki kuusi, olis ehkä jo aikaki :D
 |
| Söpö pieni kirjakauppa jossa oli vielä glögi ja pipari tarjoilu ;) |
 |
| Näyteikkunakuvia |
 |
| Vähän joululahja ostoksia |
 |
| Kuusi pystytetty ja koristeltu |
Sellanen kuvapläjäys eilisestä. Lähen tästä kohta puoliin taas kaupungille, pari lahjaa pitäis ostaa vielä. Meen käymään myös kavereiden kanssa aamupalalla, kätevää ettei tartte nyt syödä :) Kohta puoliin pitäis lähtee, tulee taas ihan varmaan kiire :D No mut heipsis, mukavaa torstaita :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti