tiistai 13. joulukuuta 2011

Uudenvuoden mekko?

Uudeksvuodeks pitäis keksii vielä joku mekko. Mul ei oo vielä mitää tietoo millasen haluun, enkä oikee ookaa miettiny sitä, oon vaan keskittyny muuttoon joka on heti uudenvuoden jälkeen. Veikkaan et stressaan vielä uudenvuoden mekkoa päivää ennen tai sit saan jonku älynväläyksen täs paris viikos.
Kattelin nellyn sivuilta jos sieltä löytyis jotain kivoja vaihtoehtoja. Tässä muutamia :)






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti