maanantai 5. joulukuuta 2011

Koti-ilta

Tää ilta meniki sitten aikalailla näissä merkeissä :)




...kouluhommien ja takkatulen ääressä! Luulin jo et ensilumiki ois vihdoin tullu mut se oli sit joku pikanen kuuro vaan :(  Mut sain ainaki todistettuu varmaa ainoon lumi"sateen" tänä talvena! Nyt hyvillä mielin nukkumaan, öitä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti