Tää ilta meniki sitten aikalailla näissä merkeissä :)
...kouluhommien ja takkatulen ääressä! Luulin jo et ensilumiki ois vihdoin tullu mut se oli sit joku pikanen kuuro vaan :( Mut sain ainaki todistettuu varmaa ainoon lumi"sateen" tänä talvena! Nyt hyvillä mielin nukkumaan, öitä :)



Ei kommentteja:
Lähetä kommentti