perjantai 9. joulukuuta 2011

Kuulumisia

Eilinen ja tää päivä (tähän saakka) on ollu yhtä hullunmyllyä! Eilen töissä oli iha hirvee kiire koko ajan ja sit roudasin vielä kaupungista 4 banaanilaatikkoa. Jooo..voin kertoo et pikkasen oli vaikeeta, kiitos taas näitten mun loistavien älynväläysten mut onneks sit törmäsin sattumalta kaveriini metrolaiturilla ja saatiin sen kaa sitten roudattua ne meille. Kävin viel myöhemmin hakee lähikaupasta 6 laatikkoa lisää. Mietin tässä vaan et kuinkakohan monta laatikkoa oikeen tartten ku noi 10 on jo nyt täynnä..ja oon viel heittäny kamaa tosi paljon veke hmm..! Ajattelin kuitenki et ku saan niitä laatikoita lisää ni käyn vähitellen läpi turhia tavaroita ja pakkailen niitä jotka säästän samalla, ei täs mikää kiire kuitenkaa viel oo.

Tänää ja huomenna olis sitten pikkujoulut tiedossa. Mun pitäis tälläki hetkellä siivota mun huone ennen ku lähen, voi olla et tulee pikkasen kiire.. Lähinnä mietin sitä et miten sitä jaksaa (kauhee ku kuullostan vanhalta) kahet pikkujoulut yhen viikonlopun aikana? Noo huominen on ainaki vähän rennompi et ehkä voin sit mennää nukkuu ku muut viettää pikkujoului :D Eivaa..enköhän mä jaksa, nukkuu huomenna pitkää ni no prob :)


Kuvat: weheartit

Tässä teille vielä ehkä ei niin pikkujoulu tunnelmaan sopivaa musaa mut tätä oon fiilistelly täs pari päivää :) Hyvää viikonloppua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti