tiistai 6. joulukuuta 2011

LÖYTÖ!

Ekaks ennen ku alan hehkuttaa niin hyvää itsenäisyyspäivää :)

Ja nyt asiaan..löysin aivan ihanat ugg:t! En kyl oo ikinä ajatellu et voisin käyttää tällasia mut noi on vaan niin söpöt! Löysin sopivasti myös kaupan josta saa halvemmalla uggeja ja ajattelin tilata sitä kautta ne kotiin. Väriä en oo osannu vielä päättää siks en oikeestaan tilanukaa vielä..musta, harmaa vai vaalee? Help me!



Tällä hetkellä haluaisin ehdottomasti noi vaaleet mut ne menee niin helposti likasiks ni kelasin ottaa mustat mut mun mieli muuttuu viel ihan varmaan. Mut kuhan saan päätettyä näinki vaikeen asian että minkä väriset ugg:t tilaan ni noi lähtee samantien tilaukseen! Ehkä ne kerkee tulee ennen kunnon talvee :)

2 kommenttia: